Thursday, January 25, 2007

Motsatsen

Det sägs att alla människor bär runt på en skuggbild av sig själva, av det motsatta könet. Denna skugga representerar allt det som vi inte själva vill eller kan vara. Den som vill mogna som människa och bli mera hel bör ge sig i kast med denna motsats och lyfta fram henne eller honom. (dvs om du tror på CG Jung)

Möt min skugga: Jeanette, 21

Hej alla goa glada!

Va kul att ni kollar in min sida! Ja, alltså, jag heter Jeanette, är 21 år och har precis börjat jobba på lyckochansen på TV6. Jag sökte dit i september förra året, OCH FICK DET! shit!! va gla jag blev! ja ba, skrek och hoppade, helt galen typ!
Ja, jag vet inte, jag har nog alltid gillat att stå i centrum, enda sen jag var liten du vet. Jag blir så himla rastlös av att bara va hemma, jag måste snacka med folk. Vi brukar gå ut på stan några gånger i veckan, jag och tjejgänget du vet ; ) Parta, snacka med folk, kolla killar *fniss* , Alltså gud! Fia hångla upp en sån sjuuukt snygg kille förra helgen!!
Så här va, jag tycker inte man ska krångla till det, ut och träffa folk, ha kul, ta för sig liksom! Det är mitt motto, Jag fattar inte dom som sitter och läser hela dagarna, sååå tråkigt!
Ja, i skolan, jag var nog lite av en idol för många, jag har alltid varit noga med utseendet och många i min klass i gymnasiet tog efter min stil liksom. Många var nog avundsjuka på att jag tog dom snyggaste killarna också ; ) oj det ringer, det är nog Fia... gatta go!

see ya!
puss o kram

Nettan

No comments: